هتل های مشهد
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل های مشهد

هتل کیان مشهد

 هتل کیان یکی از بهترین هتل های 3 ستاره مشهد است که با فاصله ای حدود ۱۰۰ متر از حرم مطهر حضرت رضا (ع) در مرکز شهر مقدس مشهد قرار گرفته است از ویژگی های این هتل علاوه بر دارا بودن کلیه امکانات خدماتی و رفاهی اعم از رستوران کافی شاپ کافی نت ۲۴ ساعته نزدیک بودن به مراکز اصلی خرید بازارها و مراکز دیدنی شهر می باشد. در تور مشهد مهر 94 میتوانید از هتل کیان که دارای ۱۱۲ اتاق سوئیت پرنسس آپارتمان های یک خوابه و دو خوابه رویال کانکت روم با پیشرفته ترین متد روز دنیا می باشد. از دیگر ویژگی های این مجموعه تاکسی سرویس شبانه روزی صندوق های امانات اختصاصی پیشرفته ترین سیستم های صوتی تصویری ماهواره و سایر امکانات بر اساس استاندارد های بین المللی به طور شبانه روزی در خدمت میهمانان عزیز , تور مشهد پاییز 94 میباشد.

 

هتل کیان مشهد

 

هتل کیان مشهد

 

 


 

 هتل آپارتمان رسالت مشهد

 

 هتل آپارتمان رسالت از هتل های مشهد است که در خیابان امام رضا (ع)8 چهاراه دوم بافاصله 8 دقیقه پیاده روی تا حرم مطهررضوی و درتیر ماه سال 1392راه اندازی و افتتاح گردیده است این هتل که از هتل آپارتمان های مشهد است آمادگی خودرا جهت ارائه خدمات بصورت فولبرد اعلام میدارد . امکانات هتل آپارتمان رسالت مشهد شامل یخچال ، تلویزیون ، رستوران ، اینترنت ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ، پارکینگ ، نمازخانه ، لابی ، کافی شاپ ، اینترنت در لابی می باشد . کودکان تا 4 سال رایگان وبدون خدمات وبالای 4 سال کامل محاسبه میگردد .در تور مشهد پاییز 94 میتوانید در این هتل خوب و آرام اقامت داشته باشید.            

 

 از مهم ترین ویژگی های هتل آپارتمان رسالت این است که از هتل های نزدیک حرم مشهد به شمار می آید و سرویس دهی خوب هتل ، همانند هتل های 3 ستاره است . هتل آپارتمان رسالت هتلی نوساز با پرسنل با تجربه ، بهترین خدمات را به مسافران گرامی در تور مشهد مهر 94  ارائه می نماید .

 

 

هتل آپارتمان رسالت مشهد

هتل آپارتمان رسالت مشهد

مطالب مرتبط:

هتل کیان مشهد

تور لحظه آخری مشهد

 





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: